PDA

View Full Version : Creatin' an Italian Tribe



lucablue
01-24-2011, 04:45 PM
Hi,
my name in game is Magrool... I'm playing full rpg, so I'll speak always as my character is and feel.

I'm from Italy and I'd like to create a tribe of despeates italians that after apocalypse found themselves in this strange zone of USA (ex Usa)....

I'll live among the mountains for a period... until I'll found a good place to stay and found a tribe.

If any Italian come in game contact me!

----------------------------------------

Ciao il mio nome in gioco è Magrool... gioco sempre in modalità GDR quindi qualsiasi cosa dirò o farò sarà sempre il mio pg che parla per come è e come si sente.

Sono Italiano e mi piacerebbe creare una tribù di Italiani disperati che dopo l'apocalisse si trovano misteriosamente in questa strana zona appartenente agli ex Stati uniti d'america.

Per un periodo vivrò tra le montagne finché non troverò un buon posto dove stare e fondare questa tribù.

Se sei italiano contattami in gioco ;)

GuideMihr
01-25-2011, 12:45 AM
Welcome to Xsyon lucablue!

I hope you have luck with your Italian tribemates :)

syriocop
01-25-2011, 01:32 PM
you have one pm luca

lucablue
01-25-2011, 01:55 PM
Thank you, for wellcome ;)

yoori
01-25-2011, 04:19 PM
Welcome and good luck with your tribe, it's good to see EU player base growing.

GuideMichael
01-26-2011, 06:05 AM
Ciao, benvenuti su Xsyon. Sono la vostra guida Italiana. Per qualsiasi cosa potete rivolgervi a me anche in gioco quando sono online ;)

Buona avventura a tutti!

mitos
02-18-2011, 10:10 PM
Hi, my name is Machete (i mean in game...:) ),i don't like multi-games guild..so i am looking for new tribes born inside this new mmo game.
I like the plan that see a group of disperates met after apocalypse.
i will contact you ;)

impersonale
02-19-2011, 03:01 AM
Hi, lucablue u should have a pm, if i did all right :o
see u all in game.

GuideMichael
02-19-2011, 04:37 AM
Per tutti coloro che volessero pubblicare un annuncio di recruitment per soli Italiani potete utilizzare il forum partner di mmorpgitalia.

Ecco l'indirizzo: http://www.mmorpgitalia.it/site/showthread.php?289669-Gilde-Tribu-e-Reclutamento

Inoltre, se si raggiungono un certo numero di adesioni, è possibile avere forum privati all'interno del network.

Buon gioco a tutti.