Results 1 to 10 of 10
  1. #1

    Danish players, lookie lookie :)

    Hej danske Xsyon spillere, lad os samles i denne tråd og diskutere om i har lyst til at lave en dansk tribe med mig

    Jeg tror at jeg vil starte på Peace serveren efter Final Wipe. Hvis nogen har lyst til at lave en dansk tribe med mig, hvad skal vi så kalde den?

    Skriv endelig løs

    bOOmerDK

  2. #2

  3. #3
    Lol, helt i orden Odie ses på slagmarken

  4. #4
    Quote Originally Posted by Odie View Post
    ellers tak, noob
    Tal dog ordenligt.

    Småbørn altså!
    Anyhow, jeg er frisk :-)

  5. #5
    har lige købt spillet og er ved at downloade nu jeg er med på en god dansk "tribe"

  6. #6
    Quote Originally Posted by IsakusManimus View Post
    har lige købt spillet og er ved at downloade nu jeg er med på en god dansk "tribe"
    Lyder godt

    jeg regner med at kalde mig bOOmerDK inde i spillet efter wipe´t, så fang mig lige og så prøver vi at finde ud af noget

    bOOm

  7. #7
    hvad er wipe't? kan man ikke spille endnu?

  8. #8
    jo, det kan du godt, men i midten af næste uge resetter de serveren og opdatere det hele, så det bliver mere polished. Det betyder at alt blir slettet, såsom dine characters, dine stats, dit totem m.m.

    Men det betyder så at verden er helt åben igen og man skal starte forfra. Så lad være med at blive alt for forelsket i din figur, men først efter "the final wipe"

    Så derefter kan vi finde hinanden og arbejde sammen om en dansk tribe

    bOOm

  9. #9
    Har i en dansk tribe endnu? eller skal vi lave en..?

    Added after 23 Hours 40 minutes:

    For dem der leder efter en dansk stamme, tryk på linket: http://www.xsyon.com/forum/showthrea...8297#post78297

  10. #10
    Køre i stadig? Smid mig en PM hvis det er..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •